Doç. Dr. Simay İkier

 

Simay İkier

Marmara Üniversitesi

İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi

Psikoloji Bölümü

E-posta: simay.ikier @.png (28 KB) marmara.edu.tr

 


 

EĞİTİM

 

Toronto Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Okulu, Doktora

Psikoloji/Algı, Biliş ve Bilişsel Sinirbilim (2005)

 

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans

Psikoloji/Bilişsel Psikoloji (2000)

 

Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Lisans

Psikoloji (1998)

 


 
PROFESYONEL DENEYİM

Doçent, Marmara Üniversitesi, Psikoloji Bölümü (Haziran 2023-   )

Doçent, İstanbul Medipol Üniversitesi, Psikoloji Bölümü (Eylül 2022-Mayıs 2022)

Doçent, Bahçeşehir Üniversitesi, Psikoloji Bölümü (Mart 2021-Temmuz 2022)

Yardımcı Doçent, Bahçeşehir Üniversitesi, Psikoloji Bölümü (Eylül 2016-Mart 2021)

Yardımcı Doçent, Yeditepe Üniversitesi, Psikoloji Bölümü (Ağustos 2005-Temmuz 2016)

 


 

YAYINLAR

 

Hakemli uluslararası dergilerdeki makaleler (SSCI, SCI, Scopus):


Sıtkı, M., Ikier, S., & Şener, N. (2024). Reduced false memory in the second language of Turkish-English bilinguals. Applied Neuropsychology: Adult, 1-9. (SCI-e & Scopus)

 

Akdere, S. & Ikier, S. (2024). Age-consistent phenomenological experience in remembering the past and imagining the past and the future. Applied Neuropsychology: Adult, 31(3), 218-228. (SCI-e & Scopus)

 

Ikier, S., Dönerkayalı, C., Halıcı, Ö. S., Kaymak Gülseren, Z. A., Göksal, H., & Akbaş, B. (2024). When is memory more reliable? Scientific findings, theories, and myths. Applied Neuropsychology: Adult, 31(1), 77-94. (SCI-e & Scopus)

 

Tunç, R. & Ikier, S. (2023). Age differences in inattentional blindness to emotional unexpected stimulus. Current Psychology, 42, 8327-8334. https://doi.org/10.1007/s12144-021-02159-8 (SSCI & Scopus)

 

Ikier, S., Duman, Ç., & Gökel, N. (2022). Phenomenological experience of mental time travel with a counterpart self. Applied Cognitive Psychology, 36(3), 526-547. (SSCI & Scopus)

 

Pakkan, C., Ikier, S., & Mortan Sevi, O. (2024). Effects of anxiety level on directed forgetting of emotional information and related metacognitive judgments. Applied Neuropsychology: Adult, 31(4), 585-594. (SCI-e & Scopus)

 

Tumen, C. & Ikier, S. (2022). Exhaustion of the executive control capacity eliminates retrieval induced forgetting. Psychological Reports, 125(6),3126-3140. (SSCI & Scopus)

 

Ikier, S., & Duman, Ç. (2022). The happiest and the saddest autobiographical memories and aging. Current Psychology, 41(7), 4907-4919. (SSCI & Scopus)

 

Coşkunçay, M, Ikier, S., & Şener, S. (2022). Detection of expected versus unexpected changes. Current Psychology, 41(3), 1139-1147. https://doi.org/10.1007/s12144-020-00633-3 (SSCI & Scopus)

 

Ikier, S. (2008). Bellek engellenmesi ölçen malzemelerin Türkçe’de oluşturulması çalışması. Türk Psikoloji Dergisi, 23(62), 53-62. (SSCI, Scopus, ULAKBİM)

 

Ikier, S., Yang, L., & Hasher, L. (2008). Implicit proactive interference, age, and automatic versus controlled retrieval strategies. Psychological Science, 19, 456-461. (SCI, SSCI & Scopus)

 

Ikier, S. & Hasher, L. (2006). Age differences in implicit interference. Journal of Gerontology: Psychological Sciences, 61(5), 278-284. (SSCI & Scopus)

 

Ikier, S., Tekcan, A. I., Gulgoz, S., & Kuntay, A. C. (2003). Whose life is it anyway? Adoption of each other's autobiographical memories by twins. Applied Cognitive Psychology, 17, 237-247.  (SSCI & Scopus)

 

Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler:


Çapan D., & Ikier, S. (2021). Metamemory and memory discrepancies in directed-forgetting of emotional information. Europe’s Journal of Psychology, 17(1), 44-52. (Scopus)


Raman, İ., Raman, E., Ikier, S., Kilecioğlu, E., Uzun, D., Zeyveli, S. (2018). Differential effects of age of acquisition and frequency on memory: Evidence from free recall of pictures and words in Turkish. Writing Systems Research, 10(1), 1-14. (Scopus)


Ikier, S.
, Payır, A., & Kurçaloğlu, T. (2007). Duygu-biliş etkileşimleri ve yaşlanma. GeroBilim, 1(1), 23-43.

 

Hakemli ulusal dergilerdeki makaleler:

 

Çakar, M. & Ikier, S. (2021). Priming effects for the unexpected stimulus in inattentional blindness. Nesne, 9(19), 19-28. (TRDizin)

 

Ikier, S., & Gökel, N. (2019). Bellekte dilsel bağlam bağımlılığı sorunlarına düşünce dili hipotezi bir çözüm sunabilir mi? Kaygı18(1), 134-153. (TRDizin)

 

Yahyagil, M. Y. & Ikier, S. (2009). Job satisfaction, emotion regulation, stress relations and aging. Öneri, 8(31), 43-51. (TRDizin)

 

Ikier, S., Payir, A., & Kurcaloglu, T. (2007). Emotion-cognition interactions and aging (in Turkish). GeroBilim, 1(1), 23-43.

 

Uluslararası Kitap Bölümleri:


Ikier, S.,
& Akdere, S. (2024). Sağlıklı bilişsel yaşlanmanın nöral temelleri. C. Hıdıroğlu Ongun, & S. Şandor (Ed.), Nöropsikoloji: Teoriden pratiğe ölçme ve değerlendirme (s. 597-608). Nobel Yayıncılık.

 

Ikier, S., & Demirci, Ş. N. (2023). Çocukta belleğin gelişimi. S. Erden Çınar (Ed.), Çocuk psikolojisi, (s. 113-130). PEGEM Akademi.

 

Ikier, S. (2009). Age stereotypes versus gender stereotypes and cognitive performance: A threat or release from threat for older women? In H. T. Benninghouse, & A. G. Rosset (Eds.), Women and aging: New research, (pp. 389-401). Nova Science Publishers, Inc. (Scopus)

 

Halpern, D. F., & Ikier, S. (2002). Causes, correlates, and caveats: Understanding the development of sex differences in cognition. In A. V. McGillicuddy-De Lisi, & R. De Lisi (Eds.), Biology, society and behavior: The development of sex differences in cognition (Advances in Applied Developmental Psychology Series, Vol. 21), (pp 3-22). Ablex Publishing.

 

Ulusal Kitap Bölümleri:

Ikier, S., & Çakar, M. (2018). Normal Bilişsel Yaşlanma. M. Irak (Ed.), Davranış Bozuklukları ve Biliş (s. 65-96). İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları.

 

Gazete Makalesi:

Ikier, S. (2009, Ekim 3). Bellek ve Yaşlanma. Haberturk, s. 22.

 


 

KONFERANS SUNUMLARI

 

Bildiri Kitabında Tam Metni Yayımlanan Bildiriler:

 

Ikier, S. (2006, Nisan). Bir görülür, bir kaybolur: Bellekte yaş farkları (Now you see them, now you don’t: Age differences in memory). 2. Uluslararası Sosyal ve Uygulamalı Gerontoloji Sempozyumu’nda sunulmuş sözlü bildiri, Antalya.

 

Ikier, S., Hasher, L., & Yang, L. (2005, Mayıs). Örtük bozucu etkide yaş farkları (Age differences in implicit interference). 1. Gerontoloji Sempozyumu’nda sunulmuş sözlü bildiri, Antalya.

 

Bildiri Kitabında Özeti Yayımlanan Bildiriler:


Ikier, S.
(2024, Haziran). Problems related to research on emotion and cognition interactions. International British Congress on Interdisciplinary Scientific Research and Practices’de çevrimiçi sunulmuş sözlü bildiri, Londra, Birleşik Krallık.

 

Ikier, S. (2023, Ekim). Bilişsel yaşlanmada olası kuşak etkileri. 2. Uluslararası Gerontoloji Kongresi’nde çevrimiçi sunulmuş sözlü bildiri. Sivas.

 

Pakkan C., & Ikier, S. (2021, Temmuz). Effects of anxiety level on directed forgetting of emotional information and metacognitive judgments. 32. International Congress of Psychology’de. sunulmuş sözlü bildiri, Prag, Çek Cumhuriyeti (sanal konferans).

 

Ikier, S. (2019, Eylül). Inattentional blindness and Automatic versus controlled inhibition. 27.. Conference of the European Society for Philosophy and Psychology’de sunulmuş sözlü bildiri, Atina, Yunanistan.

 

Ikier, S., & Gökel, N. (2018, Eylül). Context dependency and memory. 26. Conference of the European Society for Philosophy and Psychology’de sunulmuş sözlü bildiri, Rijeka, Hırvatistan.

 

Ikier, S. (2008, Nisan). Bilişsel yaşlanma sterotipleri (Stereotypes of cognitive aging). 3. Uluslararası Sosyal ve Uygulamalı Gerontoloji Sempozyumu’nda sunulmuş sözlü bildiri, Antalya.

 

Ikier, S., Yang, L., & Hasher, L. (2006, Nisan). Implicit interference, age, and automatic versus controlled retrieval strategies. 11. Cognitive Aging Conference’da sunulmuş poster, Atlanta, GA.

 

Ikier, S., & Hasher, L. (2004, Nisan). Older adults are more vulnerable to interference in implicit memory. 10. Cognitive Aging Conference’da sunulmuş poster. Atlanta, GA.

 

Ikier, S., & Hasher, L. (2002, Haziran). Helping the princess helps reduce age differences in memory. 9. Cognitive Aging Conference’da sunulmuş poster. Atlanta, GA.

 

Tekcan, A. I., Ikier, S., Gulgoz, S., & Kuntay, A. C. (2001, Haziran). Disputed memories: How ordinary are they? 13. Annual American Psychological Society Convention’da sunulmuş poster. Toronto, ON.

 

Bildiri Kitabında Yayımlanmayan Bildiriler:


Ikier, S.
(2023, Ekim). Bilişsel yaşlanma. Cumhuriyetin 100. Yılına Atfen Sosyal Bilimler ve Türk Kültürü Sempozyumu’nda sunulmuş sözlü bildiri, İstanbul.

 

Özdemir Haksever, & Ikier, S. (2023, Haziran). Does simulating older self increase memory positivity: Effects of self-enhancement on the valence of post-simulation memory. 2. Generative Episodic Memory Conference’ta. sunulmuş poster, Bochum, Almanya.

 

Özdemir Haksever, & Ikier, S. (2023, Haziran). Does simulating older self increase memory positivity: Effects of self-enhancement on the valence of post-simulation memory. 9. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, İstanbul.

 

Coşkunçay, M., Ikier, S., & Şener, S. (2019, Nisan). The role of expectation in change blindness. 6. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, İstanbul.

 

Ay, D. & Ikier, S. (2018, Nisan). An investigation of the context account of retrieval-induced forgetting: Culture as context. 5. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, İstanbul.

 

Degirmenci, M.G., Ikier, S., & Altan-Atalay, A. (2017, Mart). The frontal lobe functions in inattentional blindness and a search for an implicit memory trace. Poster presented at the International Convention of Psychological Science’ta sunulmuş poster. Viyana, Avusturya.

 

Çapan, D. & Ikier, S. (2016, Mayıs). Cognitive and metacognitive changes across the day: Effects of circadian rhythms on memory and metamemory performance. 3. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, İstanbul.

 

Değirmenci, M. G., Ikier, S. & Atalay, A. A. (2016, Mayıs). The role of frontal lobe functions in inattentional blindness and a search for an implicit memory trace. 3. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, İstanbul.

 

Kilecioğlu, E., Ikier, S., Raman, I. & Şener, S. (2016, Mayıs). Age of acquisition and frequency effects in recall and recognition of Turkish words: Evidence from normal aging and Alzheimer’s. 3. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, İstanbul.

 

Ikier, S. (2015, Nisan). Circadian rhythms and automaticity of memory blocks. 2. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, Ankara.

 

Gedik, D., Akyüz, E., Kapar, B., & Ikier, S. (2015, Nisan). Inhibition of emotional information across the menstrual cycle.  2. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, Ankara.

 

Raman, I., Ikier, S., Kilecioglu, E., Eroğlu Uzun, D., & Zeyveli, S. (2015, Nisan). On the free recall of pictures and words: The role of age of acquisition and frequency on memory.  2. International Symposium on Brain and Cognitive Science’da sunulmuş poster, Ankara.

 

Ikier, S., & Hasher, L. (2001, Mayıs). Deficit in inhibition benefits older adults. Southern Ontario Neuropsychology Conference’da sunulmuş sözlü bildiri. Toronto, ON.

 


 

KİTAP BÖLÜMÜ ÇEVİRİSİ

 

Aşağıdaki kitap bölümünün Türkçe’ye çevirisi (İngilizce’ye geriye çeviri: Dr. Emrah Aktunç) Amerikan Psikologlar Derneği’nin bir girişimi olarak ("Prejudice in Any Language: The Prejudice Translation Project.") http://www.understandingprejudice.org/apa/turkish/index.htm adresinde yayımlanmıştır.

Plous, S. (2003). The psychology of prejudice, stereotyping, and discrimination: An overview. In S. Plous (Ed.), Understanding Prejudice and Discrimination (pp. 3-48). McGraw-Hill.

 

 


 

LİSANSÜSTÜ TEZ DANIŞMANLIĞI

 

Merve Türkkol. “Effects of Arousal on the Inhibition of Low versus High Intensity Negative Information by High Anxiety Individuals”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2024).

 

Şule Gülpınar. “Does the Awareness of a Negative Collective Future Reduce the Positivity of Personal Future Thinking?”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2023).

 

Nilay Özdemir Haksever. “Does Simulating Older Self Increase Memory Positivity: Effects of Self-Enhancement on the Valence of Post-simulation Memory”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2023).

 

Zeynep Nergiz Bozkurt. “The Effects of Age-related Positivity on Autobiographical Memories and Counterfactual Thoughts of Regret”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2023).

 

Filiz Beste Yenievli Çocan. “Phenomenological Characteristics of the Happiest and the Saddest Autobiographical, Counterfactual and Future Events”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2022).

 

Ceren Dönerkayalı. “Manipulating Perspective with Counterfactual Events Changes the Ratings Related to Self”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2022).

 

Zeynep Asude Kaymak Gülseren. “Effects of Aging-related Stereotype Consistency on False Memory Construction and Memory Performance”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2022).

 

Gizem Merve Tüzel. “Do Counterfactual Events Influence the Interpretation of Experienced Past Events?”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2021).

 

Merve Sıtkı. “Are Bilinguals Less Prone to False Memories in Their Second Language?”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2021).

 

Selin Akdere. “Age-Related Changes and Age-Independent Consistencies in the Phenomenological Characteristics of Autobiographical Memories, Episodic Counterfactuals, and Episodic Future Events”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2020).

 

Utku Özgen. “Inattentional Blindness in Older Adults under Stereotype Threat”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2020).

 

Ceyda Tumen. “Is Inhibition in Retrieval Induced Forgetting Automatic or Does It Require Executive Control?”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2020).

 

Esra Konan. “Effects of Negative Mood on Memory and Metamemory Performance of Morning Type versus Evening Type Individuals”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2020).

 

Elif Ezgi Uslu. “Age Differences in Emotional Directed Forgetting and Related Metacognitive Judgments”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Haziran 2019).

 

Canan Pakkan. “Anxiety, Emotional Directed Forgetting, and Predictions about Cognitive Control”. Bahçeşehir Üniversitesi Klinik Psikoloji (Haziran 2019).

 

Merve Çakar. “Consciousness and Implicit Memory Trace for the Unexpected Stimulus in Inattentional Blindness”. Yeditepe Üniversitesi Bilişsel Bilimler (Mayıs 2019).

 

Reyhan Tunç. “Age Differences in Inattentional Blindness to Emotional Unexpected Stimulus”. Bahçeşehir Üniversitesi Bilişsel Nöropsikoloji (Ocak 2019).

 

Dilay Ata. “Effects of Anxiety and Depression on Memory Block and Facilitation”. Bahçeşehir Üniversitesi Klinik Psikoloji (Ocak 2018).

 

Ayşe Nur Çelik. “Inattentional Blindness in Older Age: Investigating the Effects of Anxiety and Depression”. Bahçeşehir Üniversitesi Klinik Psikoloji (Aralık 2017).

 

Demet Ay. “Retrieval-induced Forgetting: Basics of the Context Account”. Yeditepe Üniversitesi Bilişsel Bilimler (Ekim 2017).

 

Merve Gül Değirmenci. “The Role of Frontal Lobe Functions in Inattentional Blindness and a Search for an Implicit Memory Trace”. Yeditepe Üniversitesi Bilişsel Bilimler (Temmuz 2016).

 

Elçin Kilecioğlu. “Age of Acquisition and Frequency Effects in Recall and Recognititon: Evidence from Normal Aging and Alzheimer’s”. Yeditepe Üniversitesi Bilişsel Bilimler (Temmuz 2016).

 

Dicle Çapan. “Cognitive and Metacognitive Changes across the Day: Investigation of the Effects of Circadian Rhythms on Memory and Metamemory Performance”. Yeditepe Üniversitesi Bilişsel Bilimler (Nisan 2016).

 


 

AKADEMİK FAALİYETLER

 

Editörler Kurulu Üyesi

Applied Cognitive Psychology (April 2024- )

 

Alan Editörlüğü

Öneri Dergisi (04.10.2023- )

 

Hakemlik   

Nesne Psikoloji Dergisi Hakem Kurulu Üyeliği

GeroBilim Gerontoloji Dergisi Hakem Kurulu Üyeliği

 

Uluslararası Dergilerde Hakemlik

Journal of Gerontology: Psychological Science

Memory and Cognition

Current Psychology

Applied Neuropsychology: Adult

Psychological Research

The Journal of General Psychology

Psychological Reports

Journal of Adult Development

Türk Psikoloji Dergisi (Turkish Journal of Psychology)

Psikoloji Çalışmaları (Psychological Studies)

Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi (Turkish Academic Social Sciences Research Journal)

    

Bilim Kurulu Üyeliği

17. ve 18. Ulusal Psikoloji Kongresi Bilim Kurulu Üyeliği

Uluslararası Sosyal ve Uygulamalı Gerontoloji Sempozyumu Bilim Kurulu Üyeliği

 

Sempozyum Organizasyonu

3.International Symposium on Brain and Cognitive Science, Yeditepe Üniversitesi (Mayıs 2016).
Program Komitesi Başkanı, Yerel Düzenleme Kurulu Üyesi

 

2.International Symposium on Brain and Cognitive Science, ODTÜ (Nisan 2015).
Program Komitesi Başkanı

 

1.International Symposium on Brain and Cognitive Science, Boğaziçi Üniversitesi (Nisan 2014).
Düzenleme Kurulu Üyesi

 


 

İDARİ GÖREVLER


Marmara Üniversitesi, Psikoloji Bölümü, Ders Muafiyet ve İntibak Komisyonu Başkanı (Ekim 2023- )

 

Marmara Üniversitesi, Psikoloji Bölümü, Deneysel Psikoloji Anabilim Dalı Başkanı (Haziran 2023- )

 

İstanbul Medipol Üniversitesi, Psikoloji Bölümü, Psikoloji Yüksek Lisans Programı Koordinatörü (Aralık 2022-Haziran 2023)

 

Bahçeşehir Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi (Eylül 2021- Temmuz 2022)

 

Bahçeşehir Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Disiplin Kurulu Üyesi (Eylül 2021- Temmuz 2022)

 

Bahçeşehir Üniversitesi Psikoloji Bölümü, Bölüm Başkan Yardımcısı (Eylül 2021-Temmuz 2022)

 

Yeditepe Üniversitesi Bilişsel Bilimler Yüksek Lisans Programı Kurucusu ve Ana Bilim Dalı Başkanı (Haziran 2013-Temmuz 2016)

 

Yeditepe Üniversitesi Psikoloji Bölüm Başkan Yardımcısı (Aralık 2012- Eylül 2014)

 

 


 

PROJELER

Araştırmacı; COST Action, Proje No: CA 22167- “Participatory Approaches with Older Adults” (PAAR-net), Synthesis and Quality Criteria for Participatory Research with Older Adults Çalışma Grubu (Aralık 2023- )

Katkılar:

- PAAR-net Opening Conference, Krakow, Polonya’da, çalışma grubunda planlanan derlemelerin organizasyonuyla ilgili çevrimiçi sunum (16.04.2024).

- “Participatory Applications That Can Promote Healthy Cognitive Aging” başlıklı derleme çalışması üzerinde çalışacak olan grubun liderliği (Temmuz 2024- ).

- Goethe Üniversitesi, Frankfurt, Almanya’da gerçekleşecek olan “Knowledge Synthesis Training School” etkinliğine katkıda bulunmak için finansal destek almak üzere seçilme (Eylül 4-6).

 

Yürütücü; Bahçeşehir Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Destek Programı, Proje No: BAP.2021- 01.22- “Belleğimize Ne Zaman Güvenebiliriz?” (Ağustos 2021- Şubat 2022)

 

Yürütücü; TÜBİTAK 1002 Hızlı Destek Programı, Proje No: 106K339- “Özkontrollü Davranış ve Yaşlanma” (2006-2007)

 


 

ÖDÜLLER VE MALİ DESTEKLER

 

University of Toronto Fellowship (2001-2005)

 

International Recruitment Award, University of Toronto (2001-2004)

 

Dissertation Completion Grant, University of Toronto (2004)

 

Northwater Capital Management Award in Aging (2004)

 

Helene and George Coward Award in Gerontology (2002)

 

Connaught Fellowship, University of Toronto (2000-2001)

 

National Science Foundation International Travel Award (Western Psychological Association Convention’a katılmak için. Nisan 2000, Portland, OR)

 


 

BİLİMSEL VE MESLEKİ KURULUŞLARA ÜYELİKLER

Türk Psikologlar Derneği (2008-)

Women in Cognitive Science (WICS) (2007-)

Association for Psychological Science (2008-2020)

European Society for Philosophy and Psychology (2018-2019)

 


 

SON İKİ YILDA VERDİĞİ DERSLER

 

LİSANS

İnsan Belleği

Bilişsel Psikoloji

Deneysel Psikoloji

Deneysel Psikolojide Araştırma

Bilişsel Psikoloji Okumaları

 

LİSANSÜSTÜ

İnsan Belleği

Bilişin Temelleri

İleri Bilişsel Psikoloji

Bilişsel Bilimde Seçilmiş Konular: Bilinç

Bilişsel Psikolojide Okumalar ve Araştırmalar: Bellek ve Duygu

 


 


Bu sayfa Biliş, Duygu ve Bilişsel Yaşlanma Laboratuvarı tarafından en son 03.10.2024 09:11:24 tarihinde güncellenmiştir.

Biliş, Duygu ve Bilişsel Yaşlanma Laboratuvarı

HIZLI ERİŞİM